Artykuł sponsorowany

Jak wyposażyć recepcję?

Jak wyposażyć recepcję?

Recepcja jest miejscem, z którym klienci zainteresowani ofertą naszej firmy mają styczność już na samym początku. Dlatego organizacja przestrzeni recepcyjnej ma niezwykłe znaczenie. Każdy szczegół aranżacji wnętrza powinien być dopracowany, by klienci czuli się w nim komfortowo, a pozytywne, pierwsze wrażenie skłoniło do kolejnych wizyt. Na co zwrócić uwagę, projektując recepcję? Jakie elementy wyposażenia powinny się w niej znaleźć?

Wyposażenie recepcji a komfort klienta

Aranżację recepcji należy przede wszystkim dostosować do charakteru działalności firmy: radzimy wybrać stylistykę klasyczną dla branży prawa bądź finansów, a fantazyjną dla nowych technologii czy hoteli. Gość musi czuć się w niej możliwie komfortowo – pomoże w tym szeroka, długa i schludna lada recepcyjna zwrócona w kierunku wejścia, wieszak na ubrania, ciepłe sofy, wygodne fotele, czyste stoliki i stojak z aktualną prasą.
Po wybraniu zestawu mebli recepcyjnych warto zadbać również o odpowiednią ekspozycję logo firmy i detale wystroju, takie jak odpowiednie oświetlenie, obrazy czy rośliny doniczkowe – doradza konsultant sklepu meblowego STECKO MEBLE.
Wnętrze powinno również zostać zaaranżowane w taki sposób, by zapewniało odpowiednią akustykę i chroniło przed napływem chłodnego powietrza zimą.

Przestrzeń recepcyjna pracowników

Przy aranżacji przestrzeni recepcyjnej musimy kierować się nie tylko perspektywą gościa, ale także komfortem pracowników recepcji. Uwzględniając oba te aspekty, dbamy bowiem zarówno o kształtowanie wizerunku firmy, jak i pomagamy pracownikom godnie reprezentować przedsiębiorstwo. Przestrzeń pracowników recepcji powinna więc być uporządkowana i wyposażona w wysokiej jakości meble pracownicze, takie jak półki i regały, które pomieszczą segregatory oraz teczki z dokumentacją. W recepcji warto wyeksponować również nagrody zdobyte przez firmę w prestiżowych konkursach, które wzmocnią zaufanie klientów do firmy. Pracownicy muszą dysponować także ergonomicznymi fotelami, komputerami i telefonami, by sprawnie udzielić pomocy bądź obsłużyć klientów. Nie wolno zapominać również o regulowanych przez prawo wytycznych co do wyposażenia recepcji w obiektach o konkretnym profilu działalności. W ich świetle pracownikom należy zapewnić m.in. osobne pomieszczenie socjalno-sanitarne. Przepisy te regulują również obowiązkowe wyposażenie recepcji hotelowych, do których zalicza się m.in. telefon dostępny dla gości, przechowalnia rzeczy wartościowych oraz centrum informacji turystycznej.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.