Artykuł sponsorowany

3 największe zalety totemów reklamowych

3 największe zalety totemów reklamowych

Totemy reklamowe – nazywane też pylonami – należą do jednych z najpopularniejszych nośników treści marketingowych i informacyjnych. Sprawdzają się w wielu branżach, poza tym można je wykorzystać zarówno do działań indoor, jak i outdoor. Jakie jeszcze czynniki wpływają na to, że totemy na stałe wpisały się w krajobraz miast, a także wygląd stanowisk sprzedażowo-konferencyjnych?

Możliwość dowolnej modyfikacji treści i grafik

Chociaż pylony wyróżniają się konstrukcjami znacznych rozmiarów, stanowią niezwykle elastyczny nośnik informacji. Powierzchnia totemów jest na tyle duża, że zmieści się na niej nie tylko nazwa firmy, ale też np. plan biura ułatwiający kontrahentom znalezienie odpowiedniego specjalisty. Klienci sami wskazują, co chcą zawrzeć na totemie, mogą także wybrać kolory, fonty oraz wielkość liter. Decydują również o kształcie bryły oraz materiałach, z jakich zostanie wykonana, zwłaszcza jeśli pylon docelowo będzie umieszczony wewnątrz pomieszczenia. Wówczas konstrukcja może być zbudowana np. z pleksi, drewna lub efektownych materiałów strukturalnych (betonu, skóry).

Szeroki zakres zastosowania

Następnym argumentem przesądzającym o popularności pylonów reklamowych jest ich uniwersalność – prosta, ale stabilna bryła stanowi doskonały nośnik dla wielu różnego rodzaju informacji i haseł marketingowych. Podczas konferencji, targów i szkoleń totemy mogą pełnić funkcję ekspozytorów wystawienniczych prezentujących krótki opis firmy, jej oferty oraz misji. W trakcie tego typu wydarzeń świetnie sprawdzają się pylony multimedialne, a więc wyposażone w ekran, na którym można wyświetlić np. pełny asortyment bądź cennik. Klasyczne totemy służą natomiast przede wszystkim do wskazywania klientom drogi do firmy, ale też m.in. przedstawiania aktualnych promocji czy pozycji z menu.

Atrakcyjna cena

Istotną zaletą pylonów jest również ich atrakcyjna cena. Szczególnie niewielkie, nieskomplikowane konstrukcje mogą pod tym względem śmiało konkurować z bardziej zaawansowanymi rozwiązaniami marketingowymi. Co ważne, pylony można wzbogacić o dodatkowe akcesoria, które nie podniosą znacząco ich ceny, a pozytywnie wpłyną na funkcjonalność. Szczegóły przybliża pracownik Clever Frame, firmy działającej w branży mebli na eventyDodanie wieszaka, półki lub kieszeni na ulotki to niewielka ingerencja, która jednak pozwoli rozszerzyć zastosowanie totemu. Ponadto klienci dysponujący większym budżetem mogą zdecydować się na wyposażenie pylonów w ekrany bądź przyciągające uwagę oświetlenie.

Totemy reklamowe stanowią więc przykład inwestycji, która szybko się zwraca i w wymierny sposób przekłada się na zwiększenie efektywności kluczowych strategii biznesowych firmy. Pylony z powodzeniem mogą być stosowane jako narzędzie do wspierania działań wizerunkowych, reklamowych oraz komunikacyjnych. Korzystna cena, liczne obszary zastosowań, a także możliwość personalizacji tekstów i grafik to z kolei najważniejsze zalety podnoszące atrakcyjność tego produktu.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.