3 największe zalety totemów reklamowych
Totemy reklamowe – nazywane też pylonami – należą do jednych z najpopularniejszych nośników treści marketingowych i informacyjnych. Sprawdzają się w wielu branżach, poza tym można je wykorzystać zarówno do działań indoor, jak i outdoor. Jakie jeszcze czynniki wpływają na to, że totemy na stałe wpisały się w krajobraz miast, a także wygląd stanowisk sprzedażowo-konferencyjnych?
Możliwość dowolnej modyfikacji treści i grafik
Chociaż pylony wyróżniają się konstrukcjami znacznych rozmiarów, stanowią niezwykle elastyczny nośnik informacji. Powierzchnia totemów jest na tyle duża, że zmieści się na niej nie tylko nazwa firmy, ale też np. plan biura ułatwiający kontrahentom znalezienie odpowiedniego specjalisty. Klienci sami wskazują, co chcą zawrzeć na totemie, mogą także wybrać kolory, fonty oraz wielkość liter. Decydują również o kształcie bryły oraz materiałach, z jakich zostanie wykonana, zwłaszcza jeśli pylon docelowo będzie umieszczony wewnątrz pomieszczenia. Wówczas konstrukcja może być zbudowana np. z pleksi, drewna lub efektownych materiałów strukturalnych (betonu, skóry).
Szeroki zakres zastosowania
Następnym argumentem przesądzającym o popularności pylonów reklamowych jest ich uniwersalność – prosta, ale stabilna bryła stanowi doskonały nośnik dla wielu różnego rodzaju informacji i haseł marketingowych. Podczas konferencji, targów i szkoleń totemy mogą pełnić funkcję ekspozytorów wystawienniczych prezentujących krótki opis firmy, jej oferty oraz misji. W trakcie tego typu wydarzeń świetnie sprawdzają się pylony multimedialne, a więc wyposażone w ekran, na którym można wyświetlić np. pełny asortyment bądź cennik. Klasyczne totemy służą natomiast przede wszystkim do wskazywania klientom drogi do firmy, ale też m.in. przedstawiania aktualnych promocji czy pozycji z menu.
Atrakcyjna cena
Istotną zaletą pylonów jest również ich atrakcyjna cena. Szczególnie niewielkie, nieskomplikowane konstrukcje mogą pod tym względem śmiało konkurować z bardziej zaawansowanymi rozwiązaniami marketingowymi. Co ważne, pylony można wzbogacić o dodatkowe akcesoria, które nie podniosą znacząco ich ceny, a pozytywnie wpłyną na funkcjonalność. Szczegóły przybliża pracownik Clever Frame, firmy działającej w branży mebli na eventy: Dodanie wieszaka, półki lub kieszeni na ulotki to niewielka ingerencja, która jednak pozwoli rozszerzyć zastosowanie totemu. Ponadto klienci dysponujący większym budżetem mogą zdecydować się na wyposażenie pylonów w ekrany bądź przyciągające uwagę oświetlenie.
Totemy reklamowe stanowią więc przykład inwestycji, która szybko się zwraca i w wymierny sposób przekłada się na zwiększenie efektywności kluczowych strategii biznesowych firmy. Pylony z powodzeniem mogą być stosowane jako narzędzie do wspierania działań wizerunkowych, reklamowych oraz komunikacyjnych. Korzystna cena, liczne obszary zastosowań, a także możliwość personalizacji tekstów i grafik to z kolei najważniejsze zalety podnoszące atrakcyjność tego produktu.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana