Druki hotelowe - stojaki, zawieszki, foldery, podkładki - dlaczego są ważne?
Druki hotelowe, niezbędne w każdym hotelu – prowadzą dyskretny dialog z Twoimi Klientami. Przekazują praktyczne i pożyteczne informacje. Zawieszki na drzwi, zawieszki łazienkowe, stojaki na stoliki, mapy okolicy, foldery, vouchery nawet etui na kartę - każdy coś szepcze, sugeruje, podpowiada. Zadbaj aby Twój dyskretny „pracownik” był na poziomie: elegancki, komunikatywny, pomocny i wizualnie spójny z otoczeniem.
Foldery i ulotki informacyjne
Niezbędnikiem w każdej recepcji hotelowej są foldery i ulotki informacyjne. Ulotki informacyjne zachęcające do odwiedzenia okolicznych atrakcji, zapraszające do skorzystania z dodatkowych ofert hotelu, w wielu hotelach na te materiały przeznaczony jest specjalny ekspozytor. Polecamy bardzo poręczne rozwiązanie: format: A4 składany 3 razy do formatu DL. Na każdej z trzech części można łatwo rozplanować i umieścić informacje: o hotelu, okolicy, ofercie, promocjach a wszystko w blasku zdjęć i atrakcyjnych grafik. Pokrycie folderu aksamitną w dotyku folią soft to warte rozważenia luksusowe wykończenie folderu. Taka ulotka informacyjna przyda się Klientom przy zameldowaniu ale i po powrocie mogą polecić Wasz hotel przekazując folder znajomym.Stojaki informacyjne
Druki hotelowe „pracują” w prawie każdym hotelu. Rozszerzają i ułatwiają komunikację z Klientem. Informują go, zapraszają i polecają usługi nawet kiedy spędza czas w swoim pokoju. Powitanie, zaproszenie, ważne i przydatne Klientom informacje pozostają zawsze w zasięgu wzroku i pod ręką jeśli umieścimy je np.: na stojaku informacyjnym na stole. Pionowe, poziome, trójstronne lub czterostronne stojaki informacyjne powinny się znaleźć w każdym pokoju. Klient znajdzie tam też informacje o najważniejszych numerach wewnętrznych, polecanych usługach czy o hotelowym menu.Etui nas kartę i zawieszki na drzwi
Etui na kartę hotelową lub klucz to idealne miejsce na umieszczenie informacji takich jak m.in: hasło do wifi, ale także godziny posiłków, dostępność usług: masaż, spa, basen i przydatne numery telefonów. Z kolei zawieszki hotelowe mogą być naszym eko sprzymierzeńcem. Jak w kulturalny i przekonywujący sposób poprosić Klienta aby korzystał z ręczników dłużej niż jeden dzień? Zawieszka łazienkowa odpowiednio sformułowana powinna pomóc w tej sprawie. Miłym gestem jest powitalny karnet na stoliku nocnym, voucher z zaproszeniem do skorzystania z promocji np.: na usługi spa lub w restauracji. Możesz przemawiać do Klientów nie tylko wtedy, gdy stawią się w recepcji. Komunikaty na drukach hotelowych wędrują w obie strony, np. zawieszki hotelowe umieszczane na klamkach informują personel czy Klient życzy sobie spokoju czy porządku w swoim apartamencie. Obu stronom niezmiernie ułatwia to porozumienie.Pozostałe rozwiązania
Bardzo praktycznym rozwiązaniem w hotelowej gastronomii oprócz tradycyjnych stojaków lub kart menu są papierowe podkładki na stół. Papierowe podkładki na stół chronią obrus lub wręcz funkcjonują doskonale zamiast niego. Papierowe podkładki z nadrukowanym motywem graficznym, zdjęciami, logo hotelu, z nadrukowanym menu to bardzo dobry nośnik informacji, uzupełnienie wystroju. Dodatkowo zbierają okruszki, kropelki, zachlapania jednym słowem oszczędzają obrus i ułatwiają sprzątanie . Świetnym pomysłem są mapy okolicy z zaznaczonymi ścieżkami, atrakcjami, ważnymi miejscami jak np.: apteka, centrum handlowe, parking. Zebrane w praktyczny blok formatu A3 lub A4 są zawsze pod ręką recepcjonisty a bardzo przydają się nowo przybyłym Gościom. Na pamiątkę możesz przekazać Klientom notes z logo hotelu i długopis oraz folder z ofertą a taki komplet zapakuj elegancko w teczkę firmową - dobry komunikat o Twoim hotelu pojedzie w świat. Ciekawą ofertę druków hotelowych posiada Drukarnia AQRAT. Powstają tam oryginalne projekty, jakość druku jest bez zarzutu, zlecenia realizują terminowo, można też liczyć na terminy ekspresowe.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana